Ремонт
вихлопних систем
  • Горить чек? Помилка по каталізатору або сажовому фільтру ?
  • Не працює EGR чи вихрьові заслінки? Дизель в мастилі?
  • Спочатку діагностика:
    Сім разів відмір - один раз відріж
Ви збільшите ресурс двигуна якщо:
- видалити каталізатор або сажовий фільтр раніше, ніж він зруйнується і потрапить в двигун; або заб'ється і створить пробку на випуску.

Тому що:
- потрапляння керамічних уламків і пилу каталізатора в двигун веде до капітального ремонту. А забитий фільтр сажі - до повної зупинки або видавлювання мастила з сальників і з'єднань.

Наші послуги

Видалити каталізатор
Як дешевше
Видаляються нутрощі каталізатору, корпус залишається на місці. На другий лямбда-зонд встановлюється механічна обманка.

Переваги:
дешево і швидко.

Недоліки:
неприємний звук вихлопу з області каталізатора і запах з труби, знижується ресурс вихлопної системи. Через деякий час помилка все одно загориться. Ще через час вийде з ладу сам лямбда-зонд.
Ціна від 800 грн.
Як правильно
Деталь знімається і всі роботи проводяться на кондукторі. Замість каталізатора вварюють Стронгер - вогнегасник. До другого лямбда-зонду підключається емулятор каталізатора. Це і є електронна обманка. Або блок управління перепрошивається на Євро-2.

Переваги :
нормальний звук. Зберігається ресурс вихлопної системи. Забирається помилка Р0420, Р0430 назавжди .

Недоліки :
довше і дорожче ніж "дешево".
Ціна від 3000 грн.
Замінити каталізатор
На оригінал
В цьому випадку необхідно встановити оригінальний каталізатор, новий або трохи б / у. Переваги: помилки по каталізатору більше не турбують, неприємний запах з вихлопної відсутній.

Недоліки :
Дорого. Через час ситуація може повторитися. Керамічний каталізатор має властивості руйнуватися і залітати в мотор.
Ціна від 7000 грн.
На аналог
Замінити старий каталізатор можна на новий, польського або китайського виробництва. Бувають керамічні, а бувають металеві. Металевий каталізатор більш надійний в плані довговічності. Він не може розвалитися і полетіти в мотор, на відміну від кераміки. Але аналоги по ефективності роботи набагато слабкіше оригінальних. Тому може виникнути необхідність в установці емулятора або перепрошивки ЕБУ на Євро-2.

Переваги :
нормальний звук, нормальний запах. Зберігається ресурс вихлопної системи.

Недоліки :
гірше ніж оригінал, немає 100% гарантії, що зростеться з ЕБУ.
Ціна від 4000 грн.
Видалити сажовий фільтр
Корпус DPF залишається
Попередньо виконується діагностика. У цьому варіанті необхідно видалити сажовий фільтр зсередини, а корпус залишається на місці .

Переваги :
зовнішній вигляд без змін .

Недоліки:
може з'явитися гул в порожньому корпусі сажового фільтра. Щоб цього уникнути, можна встановити Стронгер всередину корпусу. Вартість робіт від 0 грн. Після цього виконується програмне відключення DPF (прошивка Євро-2). Ціну уточнюйте
Заміна на Стронгер
Попередньо виконується діагностика. Замінити забитий сажовий фільтр можна на Стронгер для збільшення ресурсу вихлопної системи і поліпшення звуку вихлопу. Особливо якщо вихлопна слабка, що на сучасних а / м зустрічається дуже часто. Тобто вихлопна система не розрахована на роботу без сажового фільтра.

Після заміни DPF на Стронгер необхідно виконати перепрошивання на Євро 2.
Ціна від 600 грн.
Відновити сажовий фільтр
На стенді
Попередньо виконується діагностика сажового фільтра, фіксуємо протитиск і заповнення золою. Далі він знімається з автомобіля, в нього заливається хімія, яка розпушує щільно забиту сажу і золу. Після цього він встановлюється на спеціальний стенд і, в зворотному напрямку, імпульсними навантаженнями промивається до повного очищення. Потім йде сушка.

Після чого встановлюється на автомобіль. Виконується повторна діагностика і адаптація ЕБУ під новий фільтр DPF. Так само миються каталізатори Євро-5 вантажних автомобілів і сажові фільтри з Євро-6.
Ціна від 3500 грн.
Примусова регенерація
Попередньо виконується діагностика. Дана операція виконується без зняття DPF. За допомогою діагностичного сканера ми запускаємо регенерацію сажового фільтру. ЕБУ збільшує оберти двигуна і подає додаткову кількість палива, тим самим перепалюючи відкладену в фільтрі сажі у золу, яка займає менше місця, ніж сажа.

Для збільшення ефекту прожигу ми, за бажанням клієнта, можемо додати спеціальну хімію.
Ціна від 500 грн.
Емулятор каталізатора
Емулятор
Емулятор каталізатора - це електронна обманка, виконана на базі високошвидкісного мікропроцесора. Монтується в розрив сигнального ланцюга другого лямбда-зонда в разі видалення каталізатора. Спираючись на свідчення 2-го або першого цирконієвого датчика кисню, емулятор формує для блоку управління двигуном такий сигнал, який повинен бути при справному каталізаторі.

Таким чином, після скидання помилок Р0420, Р0430, вони більше не турбують.

Переваги:
позбавляє від помилки каталізатора .

Недоліки:
потрібно справний лямбда-зонд.
Ціна від 1300 грн.
Обманка
Механічна обманка - це металевий ковпачок, який одягається на другу лямбда, що б датчик кисню менше "бачив". Може містити шматочок каталізатора.

Переваги:
низька ціна.

Недоліки:
позбавляє від помилок P0420, P0430 на нетривалий термін.

Через те, що лямбда-зонд відсунутий від потоку гарячих вихлопних газів, ЕБУ змушений постійно включати підігрів другого зонда, через що той швидше виходить з ладу.
Ціна від 150 грн.
Чип-тюнінг. Прошивка Євро-2
Чип
Чіп тюнінг - це зміна програмного забезпечення в напрямку збільшення потужності. У кожному а / м присутній заводський запас потужності, який затиснутий в догоду екології та манері водіння середньостатистичного користувача. Все що потрібно - це тільки вивільнити цю потужність. В атмосферному бензиновому двигуні ми можемо додати до 10% потужності і крутного моменту, в турбированном - до 30%. У дизельному турбированном так само можна збільшити до 30% потужності і моменту.

А також ми можемо чіпанути бензиновий мотор під газ, тобто під експлуатацію з ГБО. Це дозволить повернути втрачену потужність і збільшити ресурс двигуна, який сильно страждає через більшої тривалості горіння газу. Може виконуватися при перепрошивки на Євро-2.
Ціна від 2500 грн.
Євро-2
Прошивка Євро-2 передбачає програмне відключення систем екології в разі видалення катализатора, сажового фільтра, клапана EGR, системи AdBlue, вихрових заслінок, Eolys і т.д.

Грамотне відключення цих систем виключає виникнення проблем з ним при подальшій експлуатації автомобіля. Може виконуватися разом з чиптюнінга.
Ціна від 3000 грн.
Ремонт вихлопної
Заміна елементів
Якщо прогоріла гофра, резонатор або прогнив від старості глушник, то ці елементи завжди можна замінити на аналог або оригінал.

Багато що завжди є в наявності. Чого немає, то ми оперативно замовимо під Ваш автомобіль , доставимо і встановимо.
Ціна від 500 грн.
Зварювальні роботи
Буває таке, що місцями прогнила вихопна труба, і запах потрапляє в салон. Наші майстри легко зможуть визначити витік вихлопних газів і залатати в слабкому місці. Буває, що всередині глушника відірвалися перегородки і просто деренчать.

Ми можемо розкрити, відремонтувати або відновити втрачені елементи, або перетягнути прогнилий корпус глушника новим листом металу. Ремонт глушників - це наш профіль.
Ціна від 200 грн.
Діагностика
Комп'ютерна діагностика
Комп'ютерна діагностика каталізатора або сажового фільтра, в разі, коли а / м залишається в роботу, виконуються безкоштовно. Крім того, ми можемо перевірити на предмет помилок всі електронні системи а / м. За результатами діагностики, спільно з клієнтом, приймаємо рішення щодо подальших робіт.

Якщо комп'ютерної діагностики мало, тоді наші фахівці зроблять фізичну діагностику. Ціну уточнюйте
Фізична діагностика
У разі необхідності, коли комп'ютерної діагностики недостатньо, ми можемо перевірити за допомогою манометра фактичний протитиск в каталізаторі, коли є підозра, що він розвалився і забив вихлопну. Чи можемо через отвір лямбда-зонда, за допомогою ендоскопа перевірити стан каталізатора.

На дизельних а / м найчастіше виходить з ладу датчик диференціального тиску.

У цьому випадку, за допомогою спеціального електронного манометра ми зможемо перевірити протитиск DPF фільтру. Іноді виникає необхідність перевірити працездатність дросельної заслінки або EGR. І це нам під силу. А взагалі ми працюємо за принципом: СІМ РАЗІВ ВІДМІРЬ, ОДИН РАЗ ВІДРІЖ.
Ціна від 300 грн.

Виникли питання?
Наші фахівці техпідтримки безкоштовно проконсультують вас

Доступні ціни

Ми живемо не одним днем, тому пропонуємо абсолютно адекватні ціни відповідно до складності робіт. Якщо є можливість, завжди йдемо на зустріч клієнту. Можлива оплата з ПДВ.

Гарантії

Ми завжди надаємо гарантії на свої роботи, деталі та приладдя, які ми пропонуємо клієнту. Від "до воріт" за бажанням клієнта, до 2-х років.
2010
Рік заснування компанії
1750
Задоволених клієнта нашою роботою
15
Професіоналів працюють на СТО
6/1
Графік : Пн-Сб,
з 9.00 до 19.00

Фото наших рабіт

Авто: KIA Микола Петрович
За рекомендацією знайомого на СТО «Екотюнінг» приїхав із забитим каталізатором, ніякі прошивки і видалення каталізатора мене не цікавили. Поставив завдання замовити і встановити новий каталізатор, бажано, не дорогий аналог. Виконали завдання оперативно, замовили польський аналог каталізатор-вставка ЄВРО 5, з металевими сотами. Доставка на наступний день, роботою задоволений, зварювальні роботи на висоті. Тепер з вихлопної не смердить як від Жигулів. За машиною стежу завжди. Заодно подивилися компресію двигуна і зробили діагностику ходової безкоштовно. Рекомендую
Авто: Volkswagen Алексій
Машина з Америки прийшла з битою мордою і з бубонить каталізатором. Майстри СТО зробили діагностику випускної системи, каталізатора, глушника і комп'ютерну діагностику. Зробили перепрошивку блоку управління на ЄВРО 2, замінили розбитий каталізатор на пламегаситель, по глушнику було все ОК. З собою привіз насадки на глушник, заодно і поставили, по чиптюнінга додали конячок, машина стала жвавіше, а звук вихлопу класний і соковитий. Робота професійна і комплексна.
Авто: Opel Юлія
Моя улюблена машина, я на ній невдало зістрибнула з бордюри і початок шуміти знизу. Чоловік по інтернету знайшов це СТО та тут все швидко виправили за пару годин, і недорого, відремонтували вихлопну, підварити глушник, замінили заодно пару сайлент-блоків по ходової. У мене машина тепер «не гуляє по дорозі» і їздить добре, гучний звук зник. Дякую майстрам!
Авто: Skoda Матвій
Намагався самостійно вирішити проблему забитого каталізатора. Сам видалив, поставив Стронгер і обманку під другу лямбда. Але помилка «чек двигуна» не йшла по каталізатору. Витрата палива збільшився і динаміка машини погіршилася. Чесно кажучи, вже втомився від танців з бубном і підбором проставок, через 30-40 км ЧЕК знову спалахував. Знайшов СТО Екотюнінг по інтернету і відгуками, що у них комплексна робота під ключ. Встановили емулятор каталізатора електронний, спеціально під мою машину. Робота зайняла 40 хвилин. Моїх нервів було 2 тижні. Дякую за результат, ЧЕК більше не турбує, показники по витраті і потужності відновилися до заводських, дали гарантію на 2 роки. Супер, рекомендую!
Авто: Opel Степан
Машина робоча, займаємося доставкою. За рекомендацією приїхали на діагностику. Пропала тяга і «ЧЕК» горить. Машина свіжа 2015 рік, по діагностиці показало, що забитий фільтр сажі, і турбіна слабо дме на якихось оборотах. Було вирішено зробити промивання фільтр сажі і реставрацію турбіни. Ціни адекватні на всі процедури, знаю, тому що не перша машина з такою проблемою. Всю роботу зробили за 2 дні. Оплачував від фірми за безготівковим розрахунком з ПДВ. Результатом задоволений, ще пришлю пару машин.
Авто: Chevrolet Cruze, 1.8 Віталій
У Києві був проїздом, потрапив в яму - улюблені дороги - обірвало гофру і Джекі Чан загорівся. Навігатор привів на дане СТО. За діагностикою показало обрив заднього кисневого датчика. Заміна гофри і лямбда зонда - 2 години роботи. Дякую за оперативність - чайові залишив)))
Авто: Skoda Володимир
Знаю це СТО давно. Приїхав на планове ТО. До того ж почав рости рівень мастила. Зробили діагностику. Вона показала, що забитий сажовий фільтр і помилка по турбіні. Зняли фільтр, виявилося, що він посипався і мийка сажі вже не актуальна. Вирішили зробити програмне відключення сажового фільтра, заглушили ЄДР клапан і в подарунок, безкоштовно, зробили чіп тюнінг. Турбіна пішла на реставрацію. Сажовий фільтр видалили, каталізатор залишили. Плюс заміна мастила і витратних матеріалів. Дякую майстрам за відношення до машини, як своєї, особливо диагносту Максиму і майстру Сергію - професіонали. Додам, що зробили знижку, як постійному клієнтові, приємно!
Авто: BMW Анатолій
Машина у мене не нова. Знав, що помилка в сажовому фільтрі і що потрібно робити видалення ще коли брав. Зайнявся пошуками по інтернету кваліфікованого СТО. Обдзвонив 5-7 компаній. Натрапив на СТО Екотюнінг, де в телефонному режимі мені все кваліфіковано пояснили і ми обговорили вартість видалення фільтр сажі і адаптацію блоку управління. Діагностика, так само, показала наявність проблем з клапану EGR і вихровим заслінкам. Всі зайві деталі довелося видалити :). Хлопці кваліфіковано виконали роботи, замінили всі прокладки по вихлопної, поміняли мастило. По грошах як домовилися, так і вийшло. Видно, що система робіт і послуг відпрацьована. Результатом задоволений

Наші переваги

Ми робимо якісну діагностику і, якщо можливо, пропонуємо клієнту кілька варіантів вирішення проблеми: від більш простого і дешевого рішення, до більш складного і правильного.
Крім того, можемо паралельно виконувати декілька завдань.

Ми єдині в Україні, хто розробляє, виробляє і встановлює емулятори каталізатора.
Ми виробляємо і встановлюємо Турбоконвертер (тюнінг вихлопної системи) - пристрій, який збільшує потужність і зменшує витрату палива.

Ми вміємо слухати і почути клієнта

Нашою метою не є швидка нажива на проблемі клієнта. Ми завжди вислухаємо його побажання і запропонуємо оптимальне рішення за ціною і якістю

Кімната для клієнтів

Що б скрасити час очікування, ми надаємо нашим клієнтам безкоштовний доступ до мережі інтернет, а так само журнали і шашки / шахи

Чай, кава, гарячий шоколад

Ми завжди готові пригостити хорошого клієнта чашкою кави або чаю, а якщо йому пощастить, то і шоколадом :)

Гарантія якості обслуговування

Всі роботи в нашому автосервісі виконують професіонали своєї справи, які люблять свою роботу

Наша команда

Контакти

Записатися на діагностику
(або залишити відгук )
При запису через цю форму Ви отримаєте
знижку -10%
на всі робіт. Діагностика ходової і каталізатора - безкоштовно!

Марка/модель а/м:
Номер телефону:
Ваше повідомлення:
Наші адреси

Контактні дані

Ми в соц мережах